03 juni 2013

Tårta och shopping

Ska börja med att säga en väldigt viktig sak: titta inte på Game of Thrones! Skulle vilja strypa den som gjort serien.. Fyfan tänker inte titta på ett avsnitt till! :@

Nu när det är avklarat så går vi vidare med nånting roligare! Igår så fyllde ju min darling år så jag bakade smörgåstårta. Perfekt ju, mat och tårta i samma. Den blev faktiskt god också, ja jag är lite förvånad hehe. Första smörgåstårtaan jag gjort :P

Sen har jag shoppat lite nytt till Mowiie. Igår köpte jag 2 schabrak, 1 fleecetäcke, myggmedel och ett spö. Och idag åkte jag in igen.. Shoppingberoende? Eh yeah! Blev ett till schabrak och ett set bruna skydd. Schabraken och täckena kostar ynka 99kr styck på Hööks nu. Tips! Fast igår va det fortfarande 10% i hela butiken så 89kr kostade schabraken/täcket, plus att det blev ju lite billigare myggmedel också och det är rätt dyrt så jag va mycket nöjd när det blev lite mindre dyrt ;)

Hade bara 1 stämpel kvar på bonuskortet så fick lite rabatt idag också, 150kr närmare bestämt. Har suktat efter skydden länge nu, men de kostar typ 500kr för ett set (299/fram och 199/bak) så passade på nu när det blev lite billigare ^^

Nu ska jag åka till stallet och inviga skydden, ett schabrak och myggmedlet såklart! ;)

P&K

Min lilla gris ville också va med på kort, men henne har jag inte köpt på Hööks :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar