24 juli 2013

Dagens övning

Ja på bilden ser ni min och Mowinas övning idag. Det gick skitbra först,  började med typ 50 cm. Men sen blev hon så jävla taggad för jag höjde till 80-85 på räcket och 65-70 på krysset och då blev det tajt att klämma in 3 galoppsprång emellan. Vilka jävla fyrfota hopp vi gjorde, värst va det när hon körde sin "specialare" mitt emellan dvs kasta upp huvudet och hoppa framåt i luften då blev det ett stillastående hopp alá ponny. Fan va fult det måste vart haha! Men det blev en hel del fina hopp också såklart! Satan vad hon kan lyfta frambenen min gamla fina tant :D

Nu ska jag skynda hem åh hoppa in i duschen sen kasta mej ner i sängen åh tokmysa med min karl en liten stund innan jag måste sova för det är ju jobb imorgon också, 7-16 och fredag 7.30-13 sen utgång på kvällen. Är lite taggad faktiskt ;)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar