26 juli 2013

Shopping!

Blev en tur till Valbo idag efter jobbet. Kom inte hem med det jag åkte in för direkt.. Skulle ha en radio, hårfärg, en flytväst och mat till Sessan. Hårfärgen lyckades jag köpa men resten.. Kom hem med beige underkläder, 2 klänningar, strumpbyxor, en tröja och ett par skor istället haha!

Den vita klänningen ska jag ha på ett dop som vi ska på framöver och den beige klänningen tänkte jag ha ikväll. Är sjukt snygg rygg på den, men det syns inge vidare på bilden, ska försöka få Micke att fota när den är på istället :)

Och inte visste jag att Cubus har fått in så bra storlekar på bh:ar! Awesome! Värsta tant-trosorna blev det ju också men huvudsaken är ju att dom är sköna och inte syns under ;)

Skorna är bara ett par foppa-tofflor med rundad sula, supersköna! Fick dom i present av baby :)

Ha en trevlig lördagskväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar