08 juli 2013

What to do?

Helt sjukt, ska upp om 4 timmar och ändå kan jag inte sova?! Tänker alldeles för mycket.. Om Mowina såklart. Borde jag leta stallplats? Försöka ordna hö? Hatar att inte veta nånting!

Aja det är ju söndag (eller måndag, beror på hur man ser det, men jag räknar det som söndag) så jag kan ju sammanfatta min vecka iallafall: Den har varit både bra och dålig, mest bra tror jag.. Bra för att jag och mannen i mitt liv kommit väldigt bra överens, pratat och gjort mycket saker tillsammans. Inte bara roliga saker mest tråkiga saker faktisk, som att handla, måla och sånt där men allt blir mycket roligare när han är med! Så har jag jobbat rätt mycket också måndag/tisdag/fredag/lördag och söndag på hemtjänsten och onsdag på 8an. Det har varit både jobbigt och roligt. Jag har även hunnit shoppa lite hehe och träffat Elin en liten stund. Myys! Men det som varit mest bra är att jag börjar bli frisk, har orkat rida några dagar trots värmen (ska inte klaga jag vet, men det är NÄSTAN lite för varmt haha). Maria provred Mowina idag och jag tror det gick bra, hon lät positiv. Hoppas det går bra framöver också. Det dåliga är ju att jag är så orolig, det drar ju ner allt det braiga tyvär :(

Nästa vecka blir bättre! Ska försöka få någon rätsida på "problemet" med Mowina och sen har jag en hel del att fixa. Typ som att mäta i nya lägenheten, tvätta bilen och Mowina, hon är såå skitig! Bilen också för den delen.. Städa, tvätta och fixa tapeter i vardagsrummet är det också rätt hög prio på. Och byta bromsbelägg för faan! Det är vääldigt viktigt! Ja ni ser, inte en lugn vecka som väntar direkt. Äh sova kan man göra i graven eller hur? ;)

Men är ju ledig tisdag och söndag. Jobbar bara på 8an på lördag men vi får se om jag orkar. Låter rätt lame men jag måste ta det lite lugnt också. Slutar ju 1 imorgon iallafall så borde hinna med en hel del, men blir inte mycket sömn inatt så vi får väl se vad som blir gjort.

Nattinattie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar