10 juni 2013

Fullt ös!

Hejsan

Jag har fullt upp med allt! Har börjat sommarjobba (ca 80%) plus att jag jobbar litegrann på mitt vanliga jobb. Men sen har ju jag pållen att ta hand om också och två sambos som gärna vill ha lite mys och uppmärksamhet. Som pricken över i:et så letar vi lägenhet för fullt. Vi har varit på några visningar och nu har vi hittat en som vi båda vill ha. Men det är mycket som måste ordnas innan vi vet hur det blir.. 

Sen har jag massa "måsten" jag lär försöka ta tag i. Typ som att tvätta bilen, måla lite möbler och fucking städa ur huset!! Har skjutit upp det bra länge nu, men jag får väl nå ryck snart och gör allting på en dag eller två haha ;)

Tänkte åka till bästaste hästen nu på kvällen och trimma lite på åkern eftersom det har spruckit upp, okej överdrev en aning nu.. Det är uppehåll åtminstone! Så trimm it is :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar