22 juni 2013

Good news

Ooh jag har lite goda nyheter till er! Vi har skrivit kontrakt på en ny lägenhet! Woopwoop :D

Mitt huvud håller på att sprängas tror jag.. Ni som känner mej vet ju att jag ville bli inredningsarkitekt förut så ni kan ju tänka er hur mycket jag håller på att planera åh dona inne i skallen nu? ;)

Köket är ju det som jag vänder åh vrider på, hur jag än gör så kan jag inte få med allt som jag vill ha.. Det är ju inte megastort direkt. Fast tur det kanske, fatta hur dyrt det skulle blitt?? Haha. Vi har varit åh kikat på luckor iallafall och kanske bestämt oss, man vet ju aldrig.. Golv till hela lägenheten har vi typ också nästan bestämt, men ska kika lite mer. Tapeter är väldigt oklart, eller ja vi har diskuterat så vi vet ungefär vad vi är ute efter men fan det är en hel jävla djungel därute ju! Döör snart tror jag! ;)


Dom här luckorna har vi blivit lite kära i..


Sen är det ju det härmed kakel också! Som tur är så har jag ju "jobbat" i en kakelbutik så har ju lite koll på den fronten iallafall. Gillar verkligen det här nedanför, men tänk att rengöra det? Hmm lär klura vidare på det här..




Möbler är ju också nånting som lär köpas och jag har ju några förslag, som tur är så gillade min gubbe de flesta av dom. Han har ju sjukt bra smak ;)

Har hittat en sjukt fin serie vardagsrumsmöbler, väldigt fina tyckte sambon också så det lutar väl åt dem kan man säga.. Vi tänkte inte ha det som på bilden, utan jag har redan tänkt ut en kombination som passar vårt vardagsrum :)


Nu ska jag inte tråka ut er nå mer idag! Plus att sambon dör om han inte får mat snart så måste hasta iväg åh handla lite aga-burgare nu på stört x) 


Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar