04 juli 2013

Go'kväll

Hej igen!

Oj vad jag har målat idag! Ridning och tvätt av bilen blev det inget av hehe.. Men nu är jag typ klar, hyllorna behöver en till strykning på vissa ställen så det får jag försöka hinna med nån dag :)

Fotade lite iallafall så får ni se resultatet, roligt va?? ;)


Före (usch va fult!)


Efter (men oj va snyggt!)



Sen tänkte jag visa vad jag köpte igår på Hööks när jag och älskling drog en repa till biltema för att köpa färg. Vet inte hur, men jag hamnar alltid på Hööks ;)

Dessutom va det sjuk rea, 50% på massor av grejor! Spana in kvittot liksom??



Mowina fick ett våfflat bomullstäcke, ett schabrak, lindor, grimm-ludd och en skitful grimma, men den är fleecefodrad och blir perfekt att ha i hagen. Och jag fick en supersnygg röd väst!


Sessan (som fyllde 2 år!) fick ett vintertäcke som är lite stort..


..och ett jättetunt regntäcke som satt perfekt! 


Plus att hon fick massa ben och god mat. Jag sjöng för henne på morgonen också, hon såg inte ut att tycka att det var såå hemsk eller vad tror ni?? x)
 

Nu står det soffmys på schemat, men blir inte uppe så länge till. Och förlåt för det tidigare inlägget, va alldeles upprörd och crazy haha!


Nattinattie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar