01 oktober 2013

Hejsan

Nu va det ett tag sen.. Ska fixa en ny blogg tänkte jag (Hej Carro, vill du fixa? ;)) så ska jag visa massa före/efter-bilder på lägenheten och kanske även lite filmer ifall det blir nån bra ^^

Jag har även gått åh blivit med häst! Har ju haft henne på foder i över 1 år så det var väl på tiden ändå :P

Ja mycket roligare än såhär blir det nog inte hörni, men ska tjata litt på Carro såfort dom flyttat klart (ja vaddå? Vi måste göra allting tillsammans och likadant..) så det blir nån jäkla bloggning nångång. Jag vill ju egentligen skriva åh visa bilder men jag är så trött på blogger. Nej lite nystart på det hära så blir det kanoners! Eller hur? ;)


Puss & Kram så länge

1 kommentar:

  1. Tjääna! Klart jag kan fixa när vi åftt ordning lite, var vill du ha den? :) Blogg.se?
    Haha ja vafan klart vi göra allt lika jämt ;) eller?.

    SvaraRadera